Starter

Zodra u bent ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en een eigen btw-nummer heeft, kunt u van start als ondernemer! Het is misschien niet het eerste waar u aan denkt, maar vanaf dat moment moet u ook voldoen aan allerlei eisen van de Belastingdienst. En de basis hiervoor is het opzetten van een overzichtelijke administratie. U staat voor de keuze: zelf doen of uitbesteden?

Kennis delen
Bacom heeft door de jaren heen al veel startende ondernemers geholpen met het inrichten van een overzichtelijke administratie. Daarom weten wij als geen ander waar u in dat proces allemaal tegenaan loopt. Kennis en ervaring die wij graag met u willen delen.

Wat heeft u nodig?
Maar misschien heeft u al in een eerder stadium advies nodig? Bijvoorbeeld over hoe u een businessplan of verdienmodel kunt uitwerken, of welke ondernemingsvorm het beste bij u past. Of hulp bij een financieringsaanvraag. Ook daarvoor kunt u bij Bacom terecht. Het is onze passie om starters te begeleiden bij hun administratieve en fiscale zaken. Wij doen dit vanuit persoonlijke interesse en worden daarom vaak gezien als sparringpartner.

Een goed begin is het halve werk
Zodra uw administratie is ingericht en voldoet aan alle verplichtingen, kunt u zich écht gaan richten op groei van het bedrijf. Zonder zorgen. Want iedere succesvolle ondernemer was ooit starter…

Maak kennis met Bacom